Odzież reklamowa – kiedy warto ją rozdawać?

Odzież reklamowa

Odzież reklamowa

Jeśli chciałbyś rozdawać swoim klientom wszelkiego typu odzież reklamującą Twoją firmę to naprawdę warto zastanowić się nad odpowiednim doborem takiej odzieży. Jest to ważne z kilku powodów. Po pierwsze musimy zadbać bowiem o wysoką jakość odzieży. Jeśli zależy nam na prestiżu firmy to zwyczajnie trzeba oferować ludziom porządne produkty, nawet jeśli darmowe. Po drugie odzież promocyjna powinna być dopasowana do pory roku o czym wiele firm zapomina. Dzięki dobremu dopasowaniu odzieży do panującej pory będzie się ona cieszyła dużym zainteresowaniem, a więc zwyczajnie spełni swoje zadanie.Zacznijmy może jednak od jakości, która także odgrywa dość duże znaczenie. Kiedy nasza odzież reklamowa jest zamawiana warto zainteresować się technologią produkcji. Odzież powinna być wykonana z materiałów dobrej jakości, aby na przykład koszulka posłużyła komuś chociaż kilka miesięcy. Po drugie zadbajmy o jak najlepszą jakość barwnika, którym zostanie wykonane logo na ubraniu. Marny barwnik zmyje się po kilku praniach i ubranie straci swoje parametry reklamowe, a bardzo możliwe, że poważnie straci także na swoim wyglądzie.

Teraz przechodzimy właśnie do doboru odzieży w zależności od tego jaka jest pora roku. O co tutaj chodzi? Odzież reklamowa na przykład w postaci koszulki z krótkim rękawkiem rozdawana zimą mija się z celem, czyż nie? Tak nieprzemyślana kampania reklamowa kończy się tym, że koszulka zostanie albo wyrzucona albo wyląduje w szafie i połowa osób o niej na dobre zapomni. W związku z tym dopasujemy takie reklamowe gadżety do aktualnej pory roku. Na święta można rozdawać mikołajowe czapeczki, latem koszulki z krótkim rękawkiem, a zimą na przykład ciepłe czapki czy szale.

Dobrze dopasowana odzież reklamowa do aktualnie panującej pory roku to bardzo istotna sprawa. W ten sposób tworzymy renomę swojej firmie i jednocześnie uszczęśliwiamy obdarowanego. Sam wiesz przecież, że nietrafiony prezent mało kogo cieszy, a właśnie dokładnie tak samo jest w przypadku nietrafionych gadżetów reklamowych.