Odzież reklamowa – kiedy warto ją rozdawać?
Jeśli chciałbyś rozdawać swoim klientom wszelkiego typu odzież reklamującą Twoją firmę to naprawdę warto zastanowić się nad odpowiednim doborem takiej odzieży. Jest to ważne z kilku powodów. Po pierwsze musimy zadbać bowiem o wysoką jakość odzieży. Jeśli zależy nam na prestiżu firmy to zwyczajnie trzeba oferować ludziom porządne produkty, nawet jeśli darmowe. Po drugie odzież promocyjna powinna być dopasowana do pory roku o czym wiele firm zapomina. Dzięki dobremu dopasowaniu odzieży do panującej pory będzie się ona cieszyła dużym zainteresowaniem, a więc zwyczajnie spełni swoje zadanie.Zacznijmy może jednak od jakości, która także odgrywa dość duże znaczenie. Kiedy nasza odzież reklamowa jest zamawiana warto zainteresować się technologią produkcji. Odzież powinna być wykonana z materiałów dobrej jakości, aby na przykład koszulka posłużyła komuś chociaż kilka miesięcy. Po drugie zadbajmy o jak najlepszą jakość barwnika, którym zostanie wykonane logo na ubraniu. Marny barwnik zmyje się po kilku praniach i ubranie straci swoje parametry reklamowe, a bardzo możliwe, że poważnie straci także na swoim wyglądzie.
Teraz przechodzimy właśnie do doboru odzieży w zależności od tego jaka jest pora roku. O co tutaj chodzi? Odzież reklamowa na przykład w postaci koszulki z krótkim rękawkiem rozdawana zimą mija się z celem, czyż nie? Tak nieprzemyślana kampania reklamowa kończy się tym, że koszulka zostanie albo wyrzucona albo wyląduje w szafie i połowa osób o niej na dobre zapomni. W związku z tym dopasujemy takie reklamowe gadżety do aktualnej pory roku. Na święta można rozdawać mikołajowe czapeczki, latem koszulki z krótkim rękawkiem, a zimą na przykład ciepłe czapki czy szale.
Dobrze dopasowana odzież reklamowa do aktualnie panującej pory roku to bardzo istotna sprawa. W ten sposób tworzymy renomę swojej firmie i jednocześnie uszczęśliwiamy obdarowanego. Sam wiesz przecież, że nietrafiony prezent mało kogo cieszy, a właśnie dokładnie tak samo jest w przypadku nietrafionych gadżetów reklamowych.