Odzież reklamowa – tani i skuteczny gadżet
Prawdopodobnie z dużą odpowiedzialnością można stwierdzić, że w każdym domu znajduje się na pewno jakiś element prowadzonej wcześniej kampanii reklamowej konkretnej firmy. Zewsząd otaczamy się wieloma gadżetami reklamowymi, o których najczęściej w ogóle nie myślimy. Mimo to, podświadomie zapamiętujemy umieszczone na gadżetach reklamowych nazwy promowanych produktów, logo producentów lub nazwy konkretnych firm. W ten prosty sposób postrzegamy je jako produkty nam znane, z którymi w przyszłości będziemy się identyfikować bardziej, niż z innymi markami.
Jakie cechy powinny posiadać najlepsze gadżety reklamowe?
Dobierając odpowiednie gadżety reklamowe do prowadzonej kampanii promocyjnej, każdy przedsiębiorca musi wziąć pod uwagę indywidualne cechy odbiorców produkowanych wyrobów lub świadczonych usług. Wskazanym jest, by dobierać gadżety odpowiednio dla osób dorosłych, młodzieży i dzieci, a także odpowiednio do zajmowanej pozycji społecznej. Jeśli oferta przedsiębiorcy jest wyjątkowo skomplikowana i trudno jest dostosować do niej charakterystyczne gadżety reklamowe, możliwy jest wybór gadżetów uniwersalnych. Takimi gadżetami będą na pewno breloczki, smycze, odzież reklamowa, kubki z nadrukiem, balony i długopisy reklamowe.
Odzież reklamowa jako gadżet nr 1
Dużo przedsiębiorców decyduje się na początku każdej kampanii na dobór gadżetów tanich, ale jednocześnie posiadający silny przekaz reklamowy. Do takich przedmiotów zalicza się przede wszystkim wspomniana wyżej odzież reklamowa. Zarówno zwykłe koszulki t-shir, jak i bluzy polarowe, kurtki, sportowe koszulki funkcyjne i czapeczki spełniają w reklamie bardzo poważną rolę. Noszone przez ich właścicieli są skutecznym nośnikiem reklamy w bardzo szerokim gronie przypadkowych odbiorców.
Tego rodzaju gadżety stanowią element tak zwanej reklamy podprogowej, bowiem informacja o konkretnej marce w postaci logo lub nazwy firmy jest przekazywana bez zbytniej nachalności. Większość ludzi, którzy na co dzień noszą odzież reklamową, nawet nie zastanawia się nad tym, że cały czas zwiększa poziom swojej lojalności względem konkretnej marki.